Przemiennik częstotliwości (falownik wektorowy) typu MFC710/690V

15 - 800 kW

Zapytaj o produkt 

 

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

  • Wejście: 3 x 690V, 45 .. 66Hz
  • Wyjście: 3 x 0 .. 690V, 0 .. 400Hz
  • Sterowanie: 
    • U/f (liniowy/kwadratowy), 
    • Wektorowe (czujnikowy/bezczujnikowy)
  • Odłączalny panel sygnalizacji i sterowania z wyświetlaczem LCD
  • Wbudowany sterownik PLC
  • Wbudowany kalkulator nawijakowy
  • Wbudowany sterownik zestawu pomp lub wentylatorów
  • Zintegrowany regulator PID
  • Wbudowany moduł komunikacyjny RS232/RS485 (Modbus)
  • Programowalne prędkości stałe
  • Funkcja motopotencjometru
  • Możliwość bezpośredniego podłączenia enkodera
  • Pomijanie programowalnych pasm częstotliwości rezonansowych
  • Definiowane kształty i nachylenia charakterystyk zadajnika prędkości (liniowe, "krzywa S")
  • Możliwość pracy z regulacją momentu
  • Identyfikacja parametrów silnika
  • Programowalna struktura: 
    • przełączalne warianty sterowania (A,B), 
    • zadajnik prędkości (panel sterowania, wejście analogowe, regulator PID, motopotencjometr, blok funkcyjny), 
    • zadajnik momentu (wejścia analogowe, blok funkcyjny), 
    • sterowanie startem i kierunkiem (panel sterowania, wejście cyfrowe, blok funkcyjny), 
    • programowalne wejścia cyfrowe: start, kierunek, blokada pracy, usterka zewnętrzna, kasowanie usterki, 
    • programowalne wyjścia cyfrowe: gotowość, praca, awaria, nie awaria, ostrzeżenie, przekroczenie zaprogramowanej temperatury radiatora, osiągnięcie prędkości zadanej, prędkości progowej, ograniczenie prądu, blok funkcyjny), 
    • programowalne wyjścia analogowe: częstotliwość, prędkość obrotowa, natężenie prądu wyjściowego, napięcie, obciążenie, dowolny blok funkcyjny,
  • Pomiar czasu pracy
  • Układ blokad i diagnostyki
  • Zabezpieczenie klawiatury systemem kodów dostępu
  • Możliwość przechowywania w pamięci parametrów 4 silników
  • Zdefiniowane zestawy parametrów fabrycznych

Przemienniki częstotliwości na napięcie 3x690V standardowo nie posiadają wbudowanego tranzystora hamującego, co uniemożliwia podłączenie opcjonalnego rezystora hamującego.

Konieczność wyposażenia przemiennika w tranzystor hamujący (niezbędny do podłączenia opcjonalnego rezystora hamującego) prosimy zgłaszać już na etapie składania zamówienia. Jest to o tyle istotne, gdyż tranzystor hamujący jest montowany na etapie produkcji przemiennika i nie ma możliwości jego późniejszego dołożenia.

 

pdf  Karta katalogowa 

pdf  Instrukcja obsługi

 

Masz pytania?

Skontaktuj się już teraz!

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.