Polityka jakości

TWERD ENERGO-PLUS prowadząc działalność wytwórczą kieruje się dobrem Klienta i jego zadowoleniem ze sposobu spełniania jego wymagań.

Dewizą firmy jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom Klienta oraz wysoki poziom jakości w zakresie organizacji obsługi Klienta.

Wysoki poziom jakości naszych wyrobów jest osiągany poprzez zaangażowanie personelu oraz wyposażenie go w odpowiednie środki organizacyjne i techniczne.

Zarząd TWERD ENERGO-PLUS deklaruje skuteczny nadzór nad realizacją powyższej polityki jakości oraz ciągłe doskonalenie jej skuteczności oraz skuteczności systemu zarządzania jakością.

Dla zapewnienia wysokiej jakości produktów, firma prowadzi konsekwentnie prace badawczo-rozwojowe z jednostkami naukowymi. Celem tej współpracy jest m.in. podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników oraz doskonalenie parametrów technicznych realizowanych produktów.

Firma posiada certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy ISO 9001:2015 dotyczącej systemu zarządzania jakością.

W celu realizacji powyższych celów zwracamy się z prośbą o wypełnienie Ankiety Satysfakcji Klienta. Wypełnienie ankiety nie powinno zająć więcej niż 2-3 minuty.

Ankieta Satysfakcji Klienta