Polityka jakości

TWERD ENERGO-PLUS prowadząc  działalność  wytwórczą  kieruje  się  dobrem  Klienta  i  jego  zadowoleniem  ze  sposobu  spełniania  jego  wymagań.

Dewizą  firmy  jest  wychodzenie  naprzeciw  oczekiwaniom  Klienta  oraz  wysoki  poziom  jakości  w  zakresie  organizacji  obsługi  Klienta.

Wysoki  poziom  jakości  naszych  wyrobów  jest  osiągany  poprzez  zaangażowanie  personelu  oraz  wyposażenie  go  w  odpowiednie  środki  organizacyjne  i  techniczne.

Zarząd  TWERD ENERGO-PLUS deklaruje  skuteczny  nadzór  nad  realizacją  powyższej  polityki  jakości  oraz  ciągłe  doskonalenie  jej  skuteczności  oraz  skuteczności  systemu  zarządzania jakością.

Dla zapewnienia wysokiej jakości produktów, firma prowadzi konsekwentnie prace badawczo-rozwojowe z jednostkami naukowymi. Celem tej współpracy jest m.in. podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników oraz doskonalenie parametrów technicznych realizowanych produktów.

W celu realizacji powyższych celów zwracamy się z prośbą o wypełnienie Ankiety Satysfakcji Klienta. Wypełnienie ankiety nie powinno zająć więcej niż 2-3 minuty.
∴ Ankieta Satysfakcji Klienta.

Firma posiada certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań normy ISO 9001:2015 dotyczącej systemu zarządzania jakością.

 

phiz

 

 

 

Masz pytania?

Skontaktuj się już teraz!

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.